Dagens...
 
• •  • •  • •  • •  • •  • •  • •  
 
Dagens humör: Trött, men glad - It's Friday!

Dagens mående: Bra, bra!

Dagens borde: Borde verkligen fredagsstäda ikväll, men då det är så fruktansvärt tråkigt. Sen har vi köpt en lada som borde plockas ihop, och mitt sminkbord + spegel borde fås upp på väggen. 

 

Dagens frisyr: Slarvig tofs på huvudet. 

Dagens smink: Eyeliner och mascara + målade ögonbryn. 

Dagens klädsel: Jeans och tröja.

Dagens planer: Jag ska köra till Jeppis, jobba 8-16, åka en sväng via mina föräldrars och säga hej innan jag kör tillbaka till Vasa och påbörjar helgen.

Dagens materiella vill ha: Oj vad svårt! Just nu har jag allt jag behöver, men den nya One plus 3 telefonen vore ju kul att ha?

Dagens fundering: Borde jag börja sälja Avon igen?

Dagens beroende: Bubbelvatten :) Eller müsli och naturell yoghurt.

Dagens tråkigaste: Att jag kommer att vara hemma sent ikväll. 

Dagens längtan: Morgondagens stand-up show i Vasa (Sami Hedberg) tillsammans med min man, Emilia och hennes pojkvän Aram, wihuu! 

Dagens låt: Das Geht Boom - den får mig alltid på bra humör! 

Kommentera

Publiceras ej