Dagens humör: Glad! 

Dagens mående: Utvilad och energisk. 

Dagens borde: Alla måsten är gjorda! Yay! Och så ska det väl också vara halv tio på kvällen, hehe. 

Dagens frisyr: Slarvig tofs på huvudet. 

Dagens smink: Mascara.

Dagens klädsel: Just nu leggins och en oversize huppari och yllesockor. 

Dagens planer: Alla planerna är färdiga för idag. Har varit och solat med Emilia, på kaffe med Amanda, handlat smoothie ingredienser för några dagar framåt, betalat räkningar och skött bankärenden. Yay. 

 

Dagens materiella vill ha: En ny resväska. 

Dagens fundering: Behöver man ESTA visum om man endast mellanlandar i USA? 

Dagens beroende: Glass!

Dagens tråkigaste: Att jag glömde köpa krokar då jag var till butiken. 

Dagens längtan: Att få åka till Kanada om tre veckor, iiih! 

Dagens låt: Between the raindrops med Lifehouse. 

 
Nu ska jag avnjuta min smoothie och sen inta vågrätt läge och fortsätta på min bok! :) Vi hörs! 
 

1 kommentarer

Mamma

26 Aug 2016 09:17

Dina benvärmare är bra på G😄

Kommentera

Publiceras ej