Genast från morgonen kände jag mig motiverad att ta itu med några projekt som jag har funderat på att göra en längre tid nu. Först ut: att måla kabelrullen vit. Och vit blev den! Nu ska den få torka över natten och så ska jag se om den skulle passa i min walk-in closet brevid sminkhörnan. Har ett litet tv-bord där just nu i brist på annat att sätta dit. Hoppas verkligen att den passar där, för som vardagsrumsbord ville inte min man ha den, till min stora besvikelse! 
 
Jag var en sväng till Minimani och fyndade några riktigt fina lyktor och ljus att ha på bordet sen. Bilder utlovas såklart! :)
 
 
Andra projektet för dagen blev att sätta upp tavlorna med LP-skivorna i. Jag har tänkt göra det i över ett år nu, men inte riktigt kommit mig för, men nu så! Om någon har bra idéer på vad jag skulle kunna ha under tavlorna så let me know. Det såg lite tomt ut att inte ha någonting alls så just nu har jag en palle med en blomma på, det var det enda min trötta hjärna kunde komma på för stunden, hehe!
 
 
Tredje projektet: Printa ut egna tavlor att ha på väggen. Den till vänster har vit bakgrund och bilden med vinglaset har rosa bakgrund. Blev riktigt nöjd, och ska hänga upp dem på väggen i ett senare skede, för nu tog orken slut och jag ska inta vågrätt läge på soffan resten av kvällen. 
 
 

Kommentera

Publiceras ej