Dagens vill ha: Ett nytt objektiv, en ny dator, barn, en hund, lite mindre räkningar, en städerska, en vinst på lotto, en utriven visdomstand, mer muskler, fred på jorden... Pretty please?
 
Dagens skratt: Då jag ringde mamma och beklagade mig över hur svårt det var att diskutera med dem på försäkringsbolaget och Trafi för att få en jäkla bil ur bruk samt få bort försäkringen på den och hur svårt de gjorde allting varpå mamma ubrister något i stil med: "jamen precis sådär känns det då man ska ha någonting att göras med Kela, nu vet du hur det känns".  De som vet var jag jobbar förstår varför jag skrattade lite väl högt åt det.
 
Dagens shopping: Jag vet inte om det räknas till shopping, men inhandlade några proteindrickor från butiken, i päronsmak! Det smakar precis som päronglass, himmelskt! Min man shoppade (på min begäran) två hörlurar åt mig, räknas det?
 
Dagens beroende: Avokado och broccoli, hur kan något så grönt vara så gott? Hehehe! Och proteindrickorna i päronsmak. Och ägg! Jag skulle seriöst kunna leva på ägg, avokado och broccoli om det inte vore för att äggen och broccolin gör en så gasig i magen. Min man skulle säkert börja fundera både en och två gånger över om han orkar vara gift med mig om jag levde på den dieten, heh! 
 
Dagens bästa: Efter arbetsdagen tog jag min bästaste Emppu under armen och begav oss till gymmet var vi sen kämpade oss igenom en helt underbar biceps,- triceps,- axel,- och bröstpass! Det gick så fruktansvärt bra idag, och energin och glädjen efteråt gjorde dagen (om möjligt) ännu bättre, för att inte prata om postworkout måltiden, yum! 
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Pappa

13 Jan 2017 11:12

Uutta objektiivia, tietokonetta, lasta tai vähempi laskuja et saa ainakaan täältä......mutta koiran saat....eikä maksa mitään....sen ku tuut hakemaan 😜

Kommentera

Publiceras ej