De senaste dagarna har jag ...
 
  • ... besökt läkaren för att kolla upp provsvaren från några veckor tillbaka då jag nästan tömdes på blod (8 rör, hehe). Alla värden visade sig vara i toppskick, förutom D-vitamin värdet, och det är ju förståeligt denhär årstiden, så nu blir det skärpning på D-vitamins-intaget en tid framöver. 
  • ... lunchat med bästaste Emppu och kaffat med fina Cissi. 

  • ... tränat benen efter ett kort uppehåll från gymmet. 

  • ... beundrat mina vita tulpaner och konstaterat att just vita tulpaner är nog något av de vackraste i blomväg. 

  • ... Haft photoshoot med syster och hästarna som modeller, superskoj! Mer bilder senare. 

  • ... Shoppat nya kläder! Ibland måste man ju få unna sig, eller hur? ;)

  • ... Sålt Avonprodukter och gång på gång fashinerats av deras underbara produkter ♥

  • ... Spelat en hel massa Sims 4. Spelet meddelade mig vänligen att jag på några dagar hade spelat 20h. Hups. 
 
                    
 

Kommentera

Publiceras ej