Orkade inte riktigt vänta på att min man skulle hjälpa mig (han har tusen andra projekt just nu, hehe!) sätta upp ett vitt sminkbord och en spegel på väggen i min walk-in closet så jag gjorde en tillfällig lösning med ett annat bord och spegeln på bordet istället, och snyggt blev det om jag får säga det själv!  
 
Idag har vi fixat och ordnat i trädgården vart vår fina lada ska upp och så blev det en sväng via Byggamax efter "cement fötterna" som kommer under ladan.  Jag är så ivrig på att få upp den; jag ska fixa en fin lykta som ska stå på trappan och så hade mammas kompis gjort en fin krans att ha på dörren. Bilder utlovas då det är klart, såklart! 
 
Nu ska jag dricka upp mitt té (jag har blivit hysteriskt beroende av grönt té), och så blir det bastubad innan vi ska iväg på middag med Emilia och hennes pojkvän före Sami Hedberg-keikkan.
 
Ha en riktigt trevlig lördag! :)
 

Kommentera

Publiceras ej