Kära sommar,
 
Idag är det den 31 augusti, vilket betyder att det officiellt är den sista sommardagen för i år. Vädermässigt har du varit väldigt regnig och blåsig. Jag gillar inte regn i såhär stora mängder, nästa år kanske vi kan komma överens om lite mer sol och värme, okej? Förutom det kassa vädret har du varit innehållsrik och full av kärlek och jag fick dessutom njuta av min första riktiga 4-veckors semester.
 
Annat som är värt att nämnas som hände under din tid, sommaren 2016, är ju att jag gifte mig med mitt livs kärlek och hade ett alldeles underbart bröllop med våra familjer och vänner ♥. Vi har också varit på några mysiga dejter varav den ena innehöll bowling och middag. Jag har fått göra några riktigt roliga photoshoots. Jag har övat och övat och återigen övat mig på fotografering och redigering. Jag har fått måna nya idéer och drömmar som jag ska fullfölja. Jag har skrattat så att magmusklerna har krampat. Jag har träffat vänner och bekanta. Jag har sprungit runt som en dåre med telefonen i handen och jagat Pokemons. Jag har jobbat i trädgården och svurit en hel del över buskarna jag rivit upp. Jag har spelat paintball. Tjejerna hade ordnat en superskoj möhippa före bröllopet. Jag har varit på släktträff med mannens sida av släkten och fått lära känna en hel bunt nya fina människor. Jag har suttit på trappan mitt i natten och beundrat de maffiga åskvädren. Jag har stått vid sidan av poolen och hejat på mannen som räddade livet på grodorna som bosatt sig där. Jag har spenderat några få, men roliga, timmar på gymmet. Jag har känt så mycket glädje och kärlek. Denhär sommaren lever jag länge på. 
 
 Men  nu är det dags att vi gör slut, du och jag sommaren 2016. Jag välkomnar hösten med öppna armar och väntar med spänning på vad den för med sig. Sommar 2017; vi ses om 9 månader. 
 
 Tack och adjö!
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Mamma

01 Sep 2016 19:38

Såg på adlibris att det finns en handbok om pockmon Go 😂

Kommentera

Publiceras ej